Retourneren

Standaard retourbeleid van 30 dagen

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Omdat het artikel toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 30 kalenderdagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en te retourneren.

Je krijgt dan het orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De goederen kunnen worden retour gestuurd middels een retourzending. Zie hieronder indien je wil retourneren vanuit België of vanuit Nederland. De kost hiervan bedraagt €4,50 en wordt van het terug te storten bedrag ingehouden. Wij betalen je terug via hetzelfde betaalmiddel waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt betaald.

Ben je in de buurt? Dan kunnen de goederen ook gratis geretourneerd worden op het adres van HUPSA Kindermode.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal je het product ongebruikt en in de originele verpakking aan HUPSA Kindermode dienen te retourneren binnen 14 kalenderdagen na je annulering.

Retourneren vanuit België

Via onze Track’n’Trace pagina kan je je retour aanmelden waarna wij je een verzendlabel toesturen.

Retourneren vanuit Nederland

Neem contact met ons op via het contactformulier of per email. Wij maken dan voor jou een verzendlabel en sturen je dit toe via email.

Let er op dat het nieuwe verzendlabel volledig over het oude verzendlabel wordt geplakt. Enkel dan kunnen wij de artikelen tijdig retour ontvangen. De verzendzak waarin je de artikelen hebt ontvangen kan hergebruikt worden voor je retourzending.

Wij zullen het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product in goede staat retour is ontvangen. Indien het artikel meer beschadigd is dan nodig is om het te passen, dan kunnen we deze waardevermindering aan je doorrekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog te wijzigen.