Hoe kan ik een artikel retourneren?
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Omdat het artikel toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en te retourneren.
- Ga naar www.hupsa-kindermode.be/retouraanvragen en log in met je HUPSA-account. Geen HUPSA-account? Stuur je retourverzoek per email naar evelien@hupsa-kindermode.be.
- Ga naar “Mijn Bestellingen” in je HUPSA-account en klik op de knop “Bestelling bekijken” voor de bestelling waarvan je een artikel wil retourneren
- Onderaan het overzicht van je bestelling klik je op de knop “Retour aanvragen”. Volg daarna de aanwijzingen op je scherm.
- Je ontvangt van ons een email met een verzendlabel en instructies zodra je retouraanvraag is goedgekeurd.
Je krijgt het orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kost hiervan bedraagt €4,50 en wordt van het terug te storten bedrag ingehouden. Wij betalen je terug via hetzelfde betaalmiddel waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt betaald van zodra de goederen door ons in ontvangst genomen zijn. Gratis retourneren kan natuurlijk ook bij ons in de Store in Kermt.
Als je schoenen wil retourneren omdat de schoen te breed of te groot is, dan kan dit doorgaans met een inlegzool gecorrigeerd worden. Als dit het geval is, neem dan zeker contact met ons op en wij helpen je meteen verder.
Toestand van het artikel
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal je het artikel ongebruikt en in de originele verpakking aan HUPSA Kindermode dienen te retourneren, binnen 14 kalenderdagen na je annulering.
Wij zullen het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten mits het product in goede staat retour is ontvangen. Indien het artikel meer beschadigd is dan nodig is om het te passen, dan kunnen we deze waardevermindering aan je doorrekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
De volgende artikelen kunnen we niet terugnemen
- Gedragen schoenen of schoenen die beschadigd zijn.
- Schoenen zonder oorspronkelijke verpakking.
- Schoenen waarvan toebehoren zoals zolen, veters, extra zakjes ontbreken.
- Artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggenomen (bv. gepaste kousen, make-up, …).
- Kleding die beschadigd is of waarvan de labels niet meer aan het kledingstuk gehecht zijn.
Gerelateerde vragen:
Klik op één van deze knoppen om rechtstreeks contact met ons op te nemen. Wij helpen je meteen verder.